Претражи овај блог

петак, 30. јул 2021.

TEODORIN ČOKOLADNI KOLAČ






Pozdrav !

Ja sam Teodora 

Dobrodošli na blog moje bake Mickinakuhinja...

Ja puno volim da dođem kod moje bake Micke, volim da joj pomažem u kuhinji oko pravljenju kolača, medenjaka. mafina i mešenju testa...

Ovaj put sam uz veeeliku pomoć moje bake naučila da napravim jednostavan sočan kolač sa čokoladom koji puunoo obožavam..

Ovaj kolač baka je nazvala po mom imenu Teodorin kolač, zato što sam ja učestvovala u pravljenju kolača i probala kolač.. tako da vam kažem kolač je divan, sočan i čokoladast mmm...baš po mom ukusu kako ja volim..

Još da kažem da mi je lepo bilo kod Micke, da nam je dan  brzo prošao u igri i pripremu kolača..uživali smo ja i Nole moj brat koji nam je po nešto pomogao, baka nas je za to vreme slikala kako ona zna, da bi imala lepe fotografije za ( blog Mickinakuhinja ) i Recepti_iz_Mickine_kuhinje..  

Ćaoo!

Vidimo se ponovo!





POTREBNO JE:

Za patišpanj:

  • 5 jaja 
  • 5 kašika šećera
  • 5 kašika griza
  • 5 kašika brašna
  • 1 kesica praška za pecivo

 ČOKOLADNI FIL:

  • 500ml mleka
  • 5 kašika šećera
  • 300ml vode
  • 3 kesice pudinga od čokolade
  • 50g čokolade za kuvanje


ŠERBET:

  • 200g šećera
  • 400ml vode

ČOKOLADNA GLAZURA:

  • 100g čokolade za kuvanje
  • 3 kašika ulja
  • 3 kašika mleka
  • 3 kašika šećera

PRIPREMA:

  • Posebno odvojite žumanca od belanaca.
  • Umutite belanca u čvrst sneg , dodajte postepeno šećer i mutite da se  šećer otopi, a zatim dodajte žumanac po žumanac , smanjite  brzinu miksera i nastavite sa miksanjem još malo da se masa dobro sjedini.
  • Umućenoj masi od žumanaca dodajte 5 kašikie griza, 5 kašike brašna pomešano sa kesicom praška za pecivo. 

  • Varjačom lagano sve izmešajte i sjedinite smesu.

  • Pripremljenu smesu sipajte u podmazan pravougaoni kalup 20x30cm, ravnomerno rasporedite smesu.

  • Patišpanj pecite u zagrejanoj rerni na 200 stepeni oko20 minuta.
  • Dok se patišpanj peče pripremite šerbet.

  • Posudu sa šećerom stavite na vatri da provri , kuvajte još koji minut a potom sklonite sa šporeta da se ohladi.

  • Gotov patišpanj izvadite iz rerne i ostavite da se malo ohladi, a potom patišpanj  prelijte hladnim sirupom  kao što je moja unuka Teodora uradila.

PRIPREMA ČOKOLADNOG FILA:

  • Posudu sa 500ml mleka, 5 kašika šećera , 50g čokolade stavite na šporetu da provri, povremeno promešajte da se čokolada otopi.
  •  U 300ml vode razmutite 3 kesice pudinga od čokolade i sipajte u uzavrelo mleko.
  • Mešajte varjačom neprekidno sve dok se masa ne skuva i postane gusta.
  • Gotov čokoladni fil ostavite sa strane da se malo prohladi a zatim isipajte preko patišpanja i ravnomerno rasporedite i poravnajte.
  • Posudu sa čokoladom, uljem,šećerom stavite da provri , mešajte da se čokolada  otopi i sjedini se.
  • Čokoladnu glazuru sipajte i jednako rasporedite preko kolača.
  • Kolač ostavite u frižideru da se ohladi3h. da se ukusi  sjedine.
  • Teodorin  čokoladni kolač secite na kocke,služite i uživajte u sočnom čokoladnom ukusu.



 







,








 



Нема коментара:

Постави коментар