Претражи овај блог

петак, 22. јануар 2021.

MOJI REZANCI ZA SUPU












Domaći rezanci su najbolji....kada ih sam napraviš...
 Nedelja je, svi spavaju.. a ja budna... Ustala sam rano, kao i uvek..
Pijem kafu i razmišljam..  kako bih skuvala domaću supu sa rezancima ,ali nemam rezance..Kad bi neko ustao i otišo na pijacu da mi kupi rezance...Kada..  ko će.. kada još spavaju...?
Nije mi trebalo puno vremena da razmislim, uzimam jaja iz frižidera , brašno, malo soli, i umesim testo za rezance..Nemam mašinu za rezance, mislim ja u sebi kupićeš Micka tu mašinu , treba da je imaš...kao svaka domaćica..  Šta ću, uzimam oklagiju da razvlačim testo, tanjim testo što tanje... oklagiju stežem i tanjim testo samo tako.. kao da sam uvek razvlačila testo za rezance ...
Najlepše je kada znaš da si ti to sama spremila..milo ti je... Ne završih priču o supi..Skuvala sam supu sa povrćem i svojim  rezancima, bila je fantastična da vam ne mogu opisati tu slast, miris i lepotu u šerpi....Dopalo se deci i mužu..pustila sam ih da jedu i uživaju.. Njihovi pogledi i zvuk kašika po tanjiru  je sve meni kazalo ... domaće je domaće...
Znam ,da neću više sebi da dozvolim i kupim rezance , sada znam da ih dobro pravim..ipraviću...!!!
  Prijatno!

Potrebno je:
Za testo:
2 jaja - domaća, najlepša, prava boja
200g brašna-mekog
2 naprstaka soli

Priprema:
U vaglici sa brašnom i jajima zamesite glatku ,tvrdu jufku koja se ne lepi za ruke.
Jufku uviti u prozirnu foliju, da ne može doći u dodiru sa vazduhom, zatim je
ostaviti u frižideru na 30 minuta..
Na radnoj površini oklagijom razviti testo malo većeg kruga tanjira.
Nožem iseći testo na manje trake oko10cm širine( kao što jena slici br.2)
Zatim oklagijom, odozdo naviše razvijati svaku posebnu koricu,.Rastanjiti oklagijom trake što duže i tanje.
Trake istanjene ostaviti na pamučnoj krpi da se prosuše.
Prosušene trake prepoloviti na jednake dužine, zatim oštrim nožem iseći rezance ..
Isečene rezance rastresti na pamučnoj krpi, ostaviti da se prosuše.
Prosušene rezance možete odmah koristiti za supu kao što sam ja..
Ostale, osušene rezance ostaviti na suvom u papirnoj kesi, jer tako mogu što duže da stoje..
Prijatno!

Napomena:
Koristite domaća jaja za  rezance, rezanci će biti intezivno žute boje i ukusniji..Ako nemate domaća jaja, mogu i ova kupovna .. sve.jedno.je...
Prema jajetu i njegovoj veličini povećati brašno ..na primer..
Jaje ako je veće, dodati brašno po potrebi oko 10g-20g..
Trake koje se suše za rezance, paziti da se ne presuše, jer će pucati testo pri rezanju rezanaca..
Rezance seći što tanje- ako ručno sečete-, pomeranje noža do samog nokta na ruci..----(pazite da se ne posečete)
Mašinu ako imate onda je puno lakše sa rezancima , tanjenje kora kao i sečenje rezanaca..








1 коментар: