Претражи овај блог

субота, 4. мај 2019.

DVORAC NOLLELEND- BELA PLAZMA TORTA






Torta Dvorac Nollelend 
Tortu sam napravila  za rođendan mom unuku Novaku..
Nole bakino prvenče srećan ti četvrti rođendan..
Želimo ti srećno i bezbrižno detinjstvo..sa puno radosti i igre..Živ nam bio sto godina!
Noletova želja je ovako glasila..

"Micka naplavi mi dvolac toltu" -Njegova želja je bila  moja zapovest..

Bela plazma torta jednostavno dobra torta za posebne prilike...
Tortu sam pravila po origonalnom receptu drage kulinarke Slađe.."Slađini recepti ":)
Inspiraciju za dvorac tortu videla sam kod  drage prijateljice kulinarke Dane :) " Danina kuhinja" :)
Bela plazma torta je jako kremasta i finog ukusa..
Tražilo se parče više koliko se dopala deci pa i nama ..
Drago mi je da su svi prisutni na rođendanu bili oduševljeni izgledom torte "Dvorac".
Posebno mi je drago što mom unuku Novaku osmeh nije silazio s lica..
Bilo je to što je on tražio i više od toga..Zajedno je sa sestricom Teom podelio svoju radost..
Ukus torte svima se dopao..tražilo se parče više koliko je torta bila ukusna..topila se u ustima..
Moja preporuka za sve vas, obavezno napravite tortu  i probajte je..
Prijatno!.

Potrebno je:
    za 3 kore

  • 4 belanaca
  • 4 kašike šećera
  • 2 kašika brašna
  • 2 kašika griza

Preliv za kore:

  • 300ml mleka
  • 2 kašike šećera

Fil- 1.

  • 12 žumanaca
  • 700ml mleka
  • 2 kesice pudinga od vanile
  • 200g prah šećera
  • 250g margarina
  • 200g mleka u prahu

Fil -2.

  • 200ml mleka
  • 100g prah šećera
  • 100g šlaga
  • 150g mlevene plazme

Fil-3.

  • 200g šlaga
  • 200ml mleka

potrebno je još...

  • 28 čajnih kolutića
  • 4 korneta za sladoled
  • 500g šlag krem
  • 400ml hladnog mleka
  • jestive boje crna-zelena-
  • kamene bombone
  • fondan za figurice-po žeji
Priprema kore:
  1. Posebno odvojiti belanca od žumanaca , zatim 4 belanceta umutiti penasto sa 4 kašike šećera.
  2. Umućenoj penastoj masi dodati 2 kašike brašna i 2 kašike  griza.
  3. Na ovaj način ispeći 4 kore.

Patišpanj peći u zagrejanoj rerni na 180stepeni oko 20 minuta.
Gotove kore preliti vrelim mlečnim prelivom-provrelo 300ml mleka sa2 kašike šećera.

Fil-1.

  1. 500ml mleka staviti da provri .Umutiti 12 žumanaca , 2 kesice pudinga od vanile sa 200ml mleka .
  2. Umućenu mešavinu od žumanaca dodati u provrelo mleko, neprestano mešati da se fil ukuva i zgusne.
  3. Fil ostaviti da se ohladi.
  4. Penasto umutiti 250g margarina sa 200g šećerom u prahu i 200g  mleka u prahu, dodati u hladan fil , sve zajedno izmiksati i sjediniti masu.
Fil-2.
  1. Umutiti 100g šlaga sa 200ml mleka, 100g šećera u prahu,zatim dodati 150g mleveni plazma keks.
Fil-3.
  1. Umutiti 200g šlaga sa 200ml mleka
Finalni postupak:
Tortu filovati na sledeći način:

  • Kora fil-1., fil-2. fil-3.
  • kora fil-1.,fil-2..fil-3.
  • kora fil-1
  • Na kraju tortu ukrasiti umućenim šlagom.
Dvorac --Priprema dvorca Nollelenda
  1. Ispekla sam 4 kore u plehu  28x40cm.
  2.  Odvojila tri kore, isekla  na 28x28, na krajeve kore stavila sam čašu za vodu i nožem zasekla u krug, tu sam stavila 4 kule od po 7 čajnih kolutića.
  3. Četvrtu koru isekla na četiri jednaka dela  14x14cm
  4. Od ostataka kore koje sam isekla za kule , od tih parčića sastavila sam treći sprat dvorca.
  5. Na kule stavila sam 4 korneta od sladoleda ukrašena umućenim šlagom.

Finalni postupak.
Na tacni staviti prvu koru i nafilovati je sledećim redosledom: 
 fil-1.,fil-2., fil-3.
kora fil-1.,fil-2.,fil-3.
kora,fil-1.

  • zatim ostale kore poređati za drugi i treći sprat i filovati istim redosledom
  • Na zasečena mesta kore staviti kule od čajnih kolutića 
  • Keks- čajne kolutiće poređati uvis  po 7,jedan na drugi premazajući filom.
  • Drugi sprat
  • Na sredini staviti 4 kore 14x14-za drugi sprat, isfilovati istim redosledom kao kod prvog sprata..
  • Treći sprat
  •  Na kraju formirati treći sprat dvorca.
  1.  Na sredini kore staviti i formirati  mali kvadrat,od okrajaka kora koji je preostao..
  2. Kore filovati takođe istim redosledom..
  • Ostatakom fila premazati i popuniti šupljine cele torte , odnosno dvorca.
  • Umutiti čvrsto šlag krem  sa hladnim mlekom
  1. Šlagom ravnomerno  premazati dvorac tortu,a zatim je ukrasiti šlagom po želji.
  2. Na kraju kornete za sladoled ukrasiti šlagom i postaviti na sve četiri kule.
  3. Prozore okviriti i vrata dvorca  kockama od čokolade..
  4. Još po nešto radila sam..
  5. Razvlačila fondan masu, vadila male pravougaonike i stavljala ih na obodu dvorca,pravila pečurkice , pravila malog dinosaurusa..
  6. ,Zatim sam šlag obojila u zelenu boju , pravila grančice,listiće, i travu okolo dvorca..
  7.  Šlag obojila crvene boje za male cvetiće koje sam stavila  pored zelenih listića..
Pustite maštu na volji... podetinjite ..igrajte se ...  torta je najlepša i najslađa kad se radi od srca..


























Нема коментара:

Постави коментар