Претражи овај блог

четвртак, 5. септембар 2019.

DOMAĆE KAJZERICE









Manastir Sveti Arhangel-Tassos




 Domaće kajzerice za najukusnije sendviče  uz omiljeni prilog koji volite... ja sam stavila, red kačkavalja, red šunke, red pečenice i opet  kačkavalj..Divni su bili sendviči..
Kajzerice su odlične za "uz put" što kažu naši stari.. putovanje i najlepše letovanje, za dečje rođendane, žurke... provod u prirodi, za dečicu i odrasle..
 Svi ima da vole sendviče  i da ih obožavaju...
P..s..samo da kažem pojeli smo sve kajzerice -sendviče koje sam spremila za put....Šta kad smo svi gurmani..kad volimo da jedemo i uživamo u sendvičima...Stavila sam recept za kajzerice,odvojila neke  lepe fotografije koje su zabeležile  moje putovanje i letovanje na Tasosu..
 Putovanje i moj najlepši odmor na Tasosu ostaće  u lepom sećanju..

Potrebno je:

  • 700g brašna Tip- 400
  • 1 jaje
  • 100ml ulja
  • 1 kašika soli
  • 300ml mleka
  • 30g svežeg kvasca
  • 1 kašičica šećera

za premazivanje:

  • 1 žumance
  • susam
  • lan


Priprema:

  • Aktivitati kvasac.
  • U mlako mleko razmutite sveži kvasac, kašičicu šećera i 4 kašike brašna, ostavite na toplom da naraste.
  • Brašno sipajte u vanglici za mešenje testa, u sredini brašna napravite malo udubljenje,dodajte sastojke, so, jaje, ulje.
  • Nadošlim kvasacem zamesite srednje meko test, koje se ne lepi za ruku.
  • Testo pokrite pamučnom krpom,ostavite na toplom da narasta i udvostruči svoj volumen..oko 1hčas.
  • Nadošlo testo izručite na pobrašnjenu radnu površinu, zatim testo podelite na osam jednakih jufkica.
  • Na pleh obložen masnim papirom za pečenje poređajte jufkice.Jufkice ostavite na toplom da narastu oko30 minuta.
  • Nadošle jufkice  premažite umućenim žumancetom , zatim oštrim nožem testo malo zasečite po vrhu nekoliko puta i pospite  susam i lan.
  • Kajzerice pecite30 minuta na 200 C stepeni  dok ne poprime zlatno žutu boju.

















Нема коментара:

Постави коментар