Претражи овај блог

понедељак, 3. јул 2023.

KAŠASTI SOK OD KAJSIJA



Najlepše osveženje uz domaći kašasti sok od kajsija..
Sok bez konzervansa..zdrav i veoma ukusan..

POTREBNO JE:
  • 3 kg kajsija
  • 300g šećera
  • 1/5l vode

Priprema:
  1. Flaše oprati i sterilisati.
  2. Kajsije operite i očistite od koštica.
  3. Izblendirajte kajsije uz postepeno dodavanje vode.
  4. Stavite u šerpi sok, šećer i ostatak vode, kuvajte dok proključa,  zatim kuvajte još 10 minuta. 
  5. Gotov sok procedite kroz cediljku ili preko gazu ako želite pulpu od voća kao ja u ovom slučaju, sok sam procedila kroz đevđir koji je imao sitnije rupice i tako dobila kašasti sok sa pulpom.
Savet:
Količinu vode i šećera za gustinu soka korigujte  sami po svojoj želji.
  • Kašasti sok sipajte u čiste flaše i pasterizujte ako želite da sok sačuvate na duže vreme .
  • Ako sok želite odmah konzumirati u tom slučaju držite ga u frižideru do posluženja, kašasti sok  biće odličan napitak i osveženje za ove vrele dane.
  • Ja sam od 3 kilograma kajsija dobila  4l soka











 Vv

3 коментара:

  1. Анониман6. јул 2022. 04:36

    Danas sam napravia po Vasem receptu sok,odlican je. Dobila sam 2,5 l soka jer sam dodala samo 1,5 l vode kao sto pise u receptu i nisam pulpu stavljala u sok. Previse posla za taki malo soka. Bolje da sam akuvala dzem. Pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na poverenju, draga sve što napravite sami toliko je lepo i ukusno jer znate šta ste stavili i koliko sljubavi je to pripremljeno...

      Избриши
    2. Draga trebala si se potpisati ko je da znam, pozdravljam vas punio.

      Избриши