Претражи овај блог

уторак, 19. новембар 2019.

BRZE VLAŠKE PLAŠNITE- PALAČINKE

















Hrskave i veoma ukusne!
Brze plašnite ili palačinke su tradicionalni recept iz vlaškog kraja po kom su i dobile naziv.
Ukusne, hrskave su kao slane palačinke ..brzo se spremaju,bez čekanja da testo naraste odmah se prže na vrelom ulju, ili na svinjsku mast... U testo se dodaje seckana blitva ili spanać..Super su baš su po mom ukusu, dopale su se unučićima koje ih vole za doručak ili za užinu a najviše ih jedu uz jogurt ili kiselu pavlaku....
Pravila sam ih po receptu"bu Maje Babić"kada sam videla recept na instagramu odmah su mi se dopale.Probala sam da ih napravim kao ona i uspele su mi,,Plašnite bile su vrh..kao njene...



Potrebno je:

  • 2 jaja
  • 1kesica praška za pecivo
  • 350g brašna
  • 100g brašna za razvijanje testa
  • 300g sitnog sira..kozjeg, ovčjeg sira..po vašoj želji ili bilo koji sir imate..
  • 3 kašike ulja
  • 6kašike mleka
  • 1 kašičica so
  • 1 veza blitve ili spanaća ili sremuša

Priprema:

  • Umutiti viljuškom jaja, dodati ulje i mleko.
  • Sve  suve sastojke izmešajte i dodajte u tečne sastojke, zamesite testo.
  • Testo je pri mešenju lepljivo i lepi se za ruke(tako treba)zatim dodajte iseckanu blitvu, spanać ili sremuš.Ja sam ih ovaj put pravila sa blitvom.
  • Rukama izmesite testo , isipati testo na pobrašnjenu radnu povrinu.
  • Testo rastanjiti oklagijom, ne previše tanko -debljine testa oko pola prsta...
  • Nožem testo isecite na kocke, pravougaonike ili na štapiće..po vašoj želji..
  • Postupak ponovite više puta sve dok  testo ne utrošite.
Prženje:
  • U tiganju zagrejanom na ulju pržite  plašnite sa jedne i druge strane dok blago ne porumene.
  • Gotove pašnite vadite na papirnom ubrusu da se ocede od viška masnoće.
  • Služite ih za doručak ili večeru uz jogurt ili kiselo mleko..kiselu pavlaku
  • Vlaške plašnite se obično prave sa ovčjim ili kozjim sirom, u toj varijanti su veoma ukusne..Nisam ih probala u toj kombinaciji ali mogu da zamislim taj ukus i kako su dobreee!


Prijatno!




Нема коментара:

Постави коментар