Претражи овај блог

недеља, 21. октобар 2018.

ROLOVANE MRAK BAKLAVICE




Rolovane mrak baklavice .... stvarno su pravi mrak...
Jednostavne... a tako ukusno i dobree...
Baklavice su veoma  sočne , sa čokoladom i još što šta u njima slatkog ima..
...  uživaće te u svakom zalogaju... Rolovane mrak baklavice radila sam po originalnom receptu "Mrak baklava" drage kulinarke  Erne sa kulinarskog portala "Recepti.com" .. Recept ima male izmene, nešto dodala, nešto smanjila , mislim da je još lepša i ukusna baklavica..


Potrebno je :

Sirup za baklavice:

700ml vode
600g šećera
1 kesica vanilin šećer

500 g gotovih kora za baklavu -10-12 kora
100 g rendane čokolae za kuvanje
200g mlvene plazme - bilo koji drugi keks
200g mlevenih lešnika
100 g  šećera
100 g griza
150g otopljenog margarina ili maslaca
sok od jednog limuna

Za premazivanje kora:
150g otopljenog margarina ili maslaca


Priprema sirupa:

Stavila sam u posudu vodu, šećer, vanilin šećer  i kuvala na vatri oko pola sata.Sklonila  sirup sa vatre da se ohladi.

Priprema baklavice rolnice:

Na mašini za orahe samlela sam 100 g čokolade za kuvanje, 200g lešnika , 200g plazma keksa.
Sve sastojke mlevene spojila sam u jednoj posudi , dodala 100g šećer i 100g griz .U tiganj sam otopila margarin, iscedila sok od jednog limuna i dobro sjedinila sa ostalim sastojcima.

U tiganju otopila150g margarina , pripremila kalup koji sam premazala sa margarinom.

Kore odvojila  posebno, za rolovanje baklavica.

Na radnoj površini stavila sam jednu koru, premazala je sa otopljenim margarinom,zatim  stavila preko nje drugu koru.

Stavila sam fil na kraj kore celom dužinom -kao što je na slici.
Koru sam čvrsto uvila u rolat .Na isti način uradila sa ostalim korama

Uvijene rolate složila  u pripremljeni kalup.Nožem rolate isekla na jednake rolnice.Pre pečenja baklavice premazala ostatkom otopljenog margarina.
Rernu zagrejala na 200stepeni i stavila rolnice da se peku na 200c oko 30 minuta dok  ne porumene

Gotove baklavice rolnice izvadila iz rerne i prelila ih sa hladnim sirupom što sam ranije pripremila.
Pripremljene baklavice ostaviti što duže da sav sirup upiju i biće još sočnije i prave....za oči i dušu ...zaista je veliko uživanje u malim mrak baklavicama.

Prijatno!






























Нема коментара:

Постави коментар