Претражи овај блог

четвртак, 12. август 2021.

ŠTRUDLA SA DŽEMOM


Ovo je najlepša i najukusnija štrudla premazana bilo kojim džemom..meka kao duša, a što je slatka vidite iz prikazanih slika kako moja Teodora uživa u njenom ukusu..
Neodoljiva je za mladju populaciju  pa i za nas starije.
Štrudlu radim po ovom receptu i uvek mi ispadne naj ,naj.
Inače ovo mi je stari post iz 2017 god. sada sam ga samo malo obnovila i dodala slikice moje unuke kako se sladi  štrudlom . Na mojoj stranici  "Recepti_iz_mickine_kuhinje" izašla mi je  uspomena od prošle godine na danjašni dan pa da se podsetim recepta i štrudle..
Probajte. 







štrudla premazana džemom od kajsija takođe je veoma ukusna..



Ovo dole je  Nole moj unuk kada je bio mali probao je štrudlu sa jagodom.. i nije mogao da joj odoli..





POTREBNO JE: 
Za testo:

500g brašna
250ml mleka
100ml ulja
2 jaja
1/2 kocke svežeg kvasca
100g šećera
1/2 kašičice soli

ZA NADEV:

DŽEM- od jagoda,kajsija,sljiva..
100g mlevenih oraha

ZA PREMAZIVANJE:

1 žumanac
1 kašičica ulja
za posipanje.
šećer u prahu

Kvasac razmutite u 250g toplog mleka sa kašikom
šecera, ostavite kvasac da malo naraste.(oko15min.).

Usudu za mešenje dodajte prosejano bršano, u sredini brašna napravite malo udubljenje, pa dodajte ostale sastojke, jaja, ulje, secer i so, zamesite sa nadoslim kvascem.
Na radnoj površini pospite brašno pa još malo mesite testo da postane glatko i ne lepi se za ruku.

Testo podelite na dve jednake jufke, pokrijte pamučnom krpom i ostavite da testo narasta oko30minuta.


  Na pobrašnjanoj površini isipajte nadošlo testo i rastanjite oklagijom u što većem krugu,
Zatim testo po celoj površini premažite džemom .

štrudla premazana džemom od jagoda

Testo premazano džemom urolajte u rolat i složite u podmazan pleh.
Umutite žumanac sa kašičicom ulja, premažite rolate po vrhu .
Štrudlu pecite u zagrejanoj rerni na 200c oko 40minuta.
Na kraju gotovu štrudlu premažite sa malo vode, pokrijte je krpom i ostavite da se ohladi.
Štrudlu isecite na rolate i pospite prah šecerom.


Štrudla možete  premazati sa drugim dzemom (po zelji). Štrudla je jako ukusna i mekana.
Neodoljiva je za mladju populaciju  pa i za nas starije.
Probajte. PRIJATNO!















Нема коментара:

Постави коментар